Susamtanesi-1 Kızlar 37+6 yım iki gündür karpal tünel sendromu gibi el ayak bileklerimde uyuşma oluyor uykudan kalkıyorum o şekilde bir uyuşma karıncalanma yaşayan var mı ? Önerisi olan var mı
Cerenturgay Susamtanesi-1 Olmaz mı ya sağ elim de 2 dakika bişey tutayım parmaklarım felç . Buna yapılacak pek biseu yok maalesef gebelik sonrasi genelden geçiyor. Ödeme bağlı elde ki sinire baskıdan kaynaklı
Aayyssuu Susamtanesi-1 artık sinirlerim bozuldu diyebilirim günümüz aynı canım bileklerim parmaklarım davul gibi sürekli karıncalanma uyuşma hele uykudan ilk kalktığım zaman tek çaremiz sanırım doğurmak 🙏🤗
poncikveannesii Susamtanesi-1 34 haftalığım bir haftadır gece ayaklarım şişiyor ellerim şişiyor uyuşklktan uyanıyorum elim kolum tutulmş parmaklarım felç gibi 🤷
Blge1 Susamtanesi-1 37+4 bende aynıyım ellerim uyuşuk sabahları hissetmiyorum biley tutamıyorum elim ayağım balon gibi şiş sürekli sağ elimi daha çok kullandığım için sürekli karıncalanıyor.
Susamtanesi-1 Cerenturgay ödemim çok yok ama gece sabit durunca oluyor sanırım gebelik sonrası bacağımda böyle birler olmuştu şimdi bu rabbim esirgesin ya
Susamtanesi-1 Aayyssuu Aayyssuu kesinlikle 😂😂😂 sezeryan mı normal doğum mu yapıcan canım ben günümü aldım … ya ödemim de son bir haftadır oluyor aslında şimdiye kadar yüzüklerim hep oluyordu ayakkabıda sorun yaşamadım son bir haftadır çıkardım
Aayyssuu Susamtanesi-1 3.sezeryanım olucak canım Perşembe Doğum bizim kısmetse gün sayıyorum resmen 2 oğlumda hiç böyle bişey yaşamadım bu kız beni şişirdi 😂💐
Susamtanesi-1 Aayyssuu benımde ılkı oğlan onda çok şişmiştim bu kız bi sıkıntı yaşatmadı şükür yA bizde cuma sezeryana gün aldık 😍
Aayyssuu Susamtanesi-1 yaaa arka arkaya Doğum yapıcaz öyleyse 😍kızlarımıza kavuşalım inşallah sağ salimmm şimdiden acısız su gibi doğumun olsun inşallah canım 🙏💐
poncikveannesii Susamtanesi-1 söylemedim normaldir diye düşünüyorum kimse sorsam bendede oluyor diyor🙄
Susamtanesi-1 poncikveannesii hani belki bir kan değerine bağlı böyle oluyordur kan ister falan diye aklıma geldi o yüzden dedim doktoruna sordun mu dıye
Susamtanesi-1 Blge1 evet karıncalanma da çok oluyor yA bide afedersin ishalim üç gündür mahvoldum iyice