ilknur3425 8 haftalık gebeyim Ayın 21 inde Kanamam oldu hemen doktora gttik. doktor altan muayene etti düşük riskin var dedi Progestan yazdi ve iki igne verdi Bir haftadır hep kahverengi akıntım vardı bugün daha yok acaba riskim mi yok artık ??
Sil12 ilknur3425 her hamilelikte risk vardır sende de var canım hep risk varmış gibi davran kendine . Dikkat et sürekli dinlen ve dr. ıhmal etme