Canm indirim varken ikisini de takip et al yavaştan,ama inan ki bebekler çok çabuk büyüyor,fazla paralar vermenin anlamı yok,bide mevlıdde çok geliyor ablamdan biliyorum. 😊 bebeğimiz için en iyisi ama masraf çok olunca biraz keseyi sarsmamak lazım. Bende yavastan alıyorum daha erken ama yumurta deliğe dayanınca sıkısmıyım diye😊 ikisinden de alıyorum