Kızlar ben kaçarak evlendim kimi kimsem yok eşim ben kalırım Doğum yapınca yanında ağlama korkma diyor özele gidecek param da yok 9 milyar istedi özel sadece bi tane özel var burda şimdi devlet de kabul etmiyor erkek diyorsunuz ben ne yapacağım şimdi 😭