Kızlar regl 1 gün gecikti uygulamaya göre 2-3 gün hiç ağrım yok halsizliğim yok mesela regli olacağım zamanlar çok sinirlenirdim ama yok bu arada genelde reglim de çok düzenli akşam serçe parmağı kadar açık pembe kahverengi akıntı gibi geldi dedim reglim geliyor herhalde yine yok üzerinden bi 7 saat geçti ağrım olsa tamam da ağrım yok bu ne ki arkadaşlar 😕