Çok şükür arkadaşlar doğurdum kızım 25 aylık oda spinal sezeryan olmuştu çatım dar diye. Şimdide aslında günüm çarşambaydı fakat bu sabah kızımın kalkmasını beklerken yatakta su geldiğini hissettim ayağa bi kalktım baya akıyor evde kimse yoktu arıyacakları aradım kızımı onlara emanet edip duşa girdim çünkü gerçekten beklemiyordum sonra apar topar hastaneyr geldik muayene yaptılar gene çatı muayenesinde kendimi kastım 😀 sonra 3 saat falan bekledim doktorum geldi ben ameliyathanedeyken hatta bekledik doktoru ameliyathanede spinalimi olmuşken ama daha iyi oldu ilk doğumda acı yok ama hissetmiştim sadece bunda doktorum geldi 2 dakika sonra falan oğlum çıktı 20 dakikada dikmek sürdü bu arada miğdem bulandı baya ama damar yolumdan birşey yaptılar hemen geçti ve o kadar rahatladım ki 37+5 te geldi 3600 kilo ultrasonda 3250 çıkmıştı sorularınızı alabilirim. Allah herkese sağ salim doğumlar nasip etsin 🙏