Sdt3456 Kızlar 5+5 gebeyim dun akşam karnım cok agrıdı ama leke kanama vs olmadı bu durumu yasayan varmı szce sebebi ne olabılır
teletabi Sdt3456 benimde öyle olmuştu canım her iki gebeliğimde de adet olucam sanıyodum hep öyle bi ağrı oluyordu. 2.trimester da geçiyor ama
Dmlalts Bana ebe bir abla 14 Haftaya kadar ağrıması normal demişti. Benim de ağrıdı o haftalarda sanki adet olacakmışım gibi ağrıyordu
karat Evet normal karın ağrısı sandığınız şey aslında vücudunuzun hamileliğe kendini hazırlaması. Rahim genişlemeye başlıyor en kötü 10. 11. Haftada bitiyor.