Günaydın anneler iki gündür hastanede yatıyorum idrarda protein kaçağı çıktı ellerde ayaklarda cok fazla şişmem vardı doktor kontrolünde tansiyonum 13 8 çıktı yatışım yapıldı 34+3 haftalık olduk tansiyon yüzünden ciğer geliştirici iğne yapıldı her an sezeryan olabilir mişim sabah 24 saatlik idrar takibim var başına böyle bir durum gelen oldu mu korkuyorum daha erken bebeğim için