gokcekilic Of neden bilmiyorum ishal yapan bisiler yemiyorum aksine muz yiyorum bol bol, tahlil veriyorum hicbir sey cıkmıyor ama sürekli ishalim ve tam olarak tuvalete cıkamıyorum yasayan var mı normal mi doktorum tahlil yapiyor bir sey cıkmıyor
arzuyaren gokcekilic bende swnin gibiyim 36 girmemle birlikte ishal olmaya başladım doktora söyledim ama yediğin bişeydendir belki dedi.ama hala devam ediyor 1 haftadır şuan 36+5 im googledan baktım son aylarda ishal olmak normalmiş doğum yaklaştığı için bagırsaklar temizleniyormuş falan yazıyordu.1 martaa Allahın izniyle doğumum var 37.haftamda🥰şimdiden hepimize sağlıklı doğumlar
teletabi gokcekilic son haftalarda en sık rastlanan sorunlardan biri malesef ya kabızlık yada ishal. Bende 36+1 yaklaşık 1 haftadır bende aynıyım
happybaby123 Evet bende 35 haftalığım 1 hafta ishal çektim ve lütfen bol su iç susuz kaldığım için 2 gün boyunca serum aldım🤦♀️ ama suyu muzun üstüne içme. Probiyotik kullan o çok iyi toparlıyor 2-3 güne toparlarsın. Kusarsan eğer yemek yemeği bırakma benim ishalim yemediğim için uzun sürdü bişi yemedim ki dışkım katılaşsın. Patates ve leblebi yemiştim o rahatlatmıştı biraz. Çok geçmiş olsun.
gokcekilic happybaby123 cok teşekkür ederim canım. Hayatimda icmedigim kadar su iciyorum ve hala yemeye devam ediyorum ama asla düzelmiyor. Dediğin gibi probiyotik kullanmak mantıklı deneyecegim 💕