Gmzekya kimse size kendinizi kötü hissedin diye yorum yapmadı. Bizim toplumun sorunu ne biliyor musun? Öğrenmeye kapalı olmak. Yurt dışında normal Doğum yapanlara bilhassa örneğidir.
Aydınlanmak, öğrenmekten çekinen kendi bildiğini kitap bilgi vahiy sanan bi bizleriz üzgünüm...
Ben size hatta bu doktor kim söyleyin dedim hastaları yanlış bilgilendirmeye hakları yok.
Ben başlarda sağım da hep birşey hissettim kistti biliyor musun?
Kimsenin ben dahil amacımız kırmak kınamak dışlamak değil asla kul hakkına girmeye niyetim asla da yok.
Bu kadar kapalı olursanız ve kendi bildiğinizi doğru sayarsanız. Gebelik süreci boyunca çok yanılırsınız. Vücudu dinlersen sana herşeyi aklında ki yansıma gibi verir bunu yazarken bileğim uyuşmuş ama dinlemediğim için farkına varamadım. Dinleyince anladım. Hareket bebek hissetmek isteyen bi damar Atşını da hisseder demek istediğim bi canlı varlığını anlamak biraz uzun sürüyor ve öyle değil:)
Bunu 20. Haftalarda çok iyi anlayacaksınız.
Sağ Salim o gümlere gelmenizi dilerim bi sancı da bi nefeste hayırla...
Dediğim gibi gebelikte bedeni çok dinlerseniz her seferinde soluğu hastanede alırsınız. Sağlıcakla.