Papatyamoms Neslisahhh aynen aynen bende 6.haftada gittiğimde yolksac vardı sadece bırak bebeği, 8.haftada 2 3 cm bişeydi duyduk :)
Papatyamoms Banada ebem , 20 22.haftaya kadar bekleme bebek hareketini sorup duranlarada kafanı takma ilk gebeliğin bu senin daha erken hissedebilirsin ama sans demişti kilolu olmadigim için hiç beklemedim bende daha 3 aylıkken soruyolardi kıpırdadımi bilmem ne diye diyordum 5.aya kadar olmazmış aa olur mu öyle şey hissetmen lazımdı bilmemne konuşuyolardiı laf anlatana kadar he he diyip geçiyordum 😅 velhasıl kelam 16+5 de artık evet hissediyorum dedim minik minik sonra güçlenmeye başladı 19+5 iz
Findix Tekme değilse bile bahsettigin herhangi şekilde hissetmen de imkansız hiç bir şey hissedemezsin arkadaşım tıbben mümkün değil bu ne kadar meraklısınız böyle bekleyin zamanı gelince tekmelerden sizi uyutmayacak zamanlar gelecek her anınızın tadını çıkarın takılmayın böyle şeylere daha 6 haftalık bebek olarak bile nitelendirilmeyen hiç bir şeyi oluşmamış nokta kadar şeyi hissetmen mümkün değil gazdır o gaz 🙋♀️
Hdy1122 19. Haftamdayım daha hissetmiyorum sanırım prenses biraz tembel olucak o kadar istiyorum ki hissetmeyi sabırsızlıkla bekliyorum 🤗🤗
Lale19 Gmzekya canm bende şuan hamileyim 2 gebeligim ilk gebelikte doktora sordum öyle bir şey olamaz dedi 6 haftada çok küçük oluyor pirinç tanesi kadar . Imkansiz kelimesini kötü anlamda kullanmadım kusura bakmayın ama siz saçma konusmussunuz
BetlAkdenizKaymak 15+5 im hala hissetmedim ve bu çok normal ama 6 haftalıkken bişeyler hissetmek gerçekten mümkün değil
Lale19 parasetamoll öyle olacak galiba. Ya dikkat çekmek istiyor ya da anlamak istemiyor . Biz de mi gariplik var acaba ben 3 buçuk aylık hamileyim toplasan 3 kez seğirme hissettim o da yeni başladı. 6 haftalık cebinden ne hareketi bekliyor acaba
parasetamoll Lale19 ben 19 da bile belli belirsiz hissettim diyorlar ya15 de ayağını dışarıdan gördüm 😂😂
Lale19 svmeybgl ilk gebeliğin mi 15+2 deyim ben karnımın içind e karınca yürüyor gibi oluyor daha yeni başladı oda
Lale19 parasetamoll ben onları fazla doğru bulmuyorum diyorum ya karınca yürümesi gibi hissediyorum yeni başladı o da dün doktora gittim sordum bu zmanlarda olur 5 hafta sonra daha belli olur dedi
parasetamoll Lale19 ben 24 oldum 22 den sonra artık netleşiyor görünüyor oda karın biraz şişip iniyor 😂
Lale19 parasetamoll doğrudur canım. Tabi bazen insana göre değişiklik gösteriyor sen yolu yarılamışsın darısı bana inşallah. Bu arada tek nefeste kurtulursun inşallah . Hayırlısıyla kucağına alırsın
Mslali Allah aşkına yani kalbe giden damar pıt pıt atıyo bebek sanıyorsunuz seğirme sanıyorsunuz gayet normal hayatınızdada yaşadığınız olayı hamile olduğunuz için o zamana vuruyorsunuz 18 haftayı yeni bitirdim pıt pıt oynamaya başladı ve her geçen gün hissettiğim hareketin ardından daha önce hissettiğim bebek olamaz diyorum. 6 haftada daha kalbi yeni oluşuyo arkadaşların dediği gibi test yapıp hamile olduğunu öğrenmeseniz varlığından haberiniz olmayacak kadar küçük. Olabilir diyen doktordandan şüphe duyun değiştirme yoluna gidin bence. Lütfen biraz araştırın okuyun gerçekten yani imkansız bir sürü hamile ve haftası büyük kişi var burada yorum yapıyor tamam değil heralde diyip haklısınız demek zor değil. Yapmayın lütfen yok 6 hafta yok 9 hafta olmayacak bir hayal resmen. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
Lale19 Mslali 18 haftanda mi hissetmeye başladın . 15+2deyim karınca yürümesi gibi hissediyorum karnımın içind e ben 2 doktora gidiyorum ikisi de normal dedi . Yanlış anlamayın lütfen dediğimi.
parasetamoll Lale19 allah razı olsun rabbim seni de beni de hepimizi bir nefeste bir sancıda hayırlı bi şekilde kurtarsın amin... bana hiç zaman geçmemiş gibi geliyor bi yandan da ne ara geldim diyorum hedefim 28 sanırım 28den sonra az kaldığına inanırım 😌
iremby Necla06 daha fetus bile degil emriyo olarak geciyor. Fetus olmasi icin daha zamana ihtiyaci var.
Necla06 iremby tek sıkıntı fetus mu embriyo mu konumuz gerçekten bu mu ? Kadın kalkmış hissediyorum diyo siz fetus embriyo konusuna takılıyorsunuz valla güzel kafa 👏🏻