iki-bebekannesioluyor Yaseminmms nasıl geçti yürüdünüzmü bebek nasıl iyimi ❣️ mübarek günde doğdu Allah uzun ömürler versin inşallah 🤲
Yaseminmms Sinoooom teşekkürler canım. 38+4 teydim kanamam oldu. Normalde 3 marta gün almıştık birden gelisti
ElifBal Yaseminmms Ya gözünüz aydın sağlıcakla büyütün inş Bende 38 + 2 deyim 3 marta gün verildi erken gelmezse tabi 😀 Devlette mi yaptınız acaba doğumunuzu hangi şehirden Benim ikinci ameliyat olucak inş bunu devlette yapicam nasıl olucak merak içindeyim