Cglnrskmk Gamze__79 iki dozu da hiç hissetmedim 🙈😀 ilk dozdan sonra kol agrım olur diye dikkat ettim ama olmadı. 2.dozu hele hiç olmamış gibiydim
Merviktu Canimbebegimm41 ilk doz benimde kabus gibi geçti. 10 güne yakın çektim. 2.dozu korka korka yaptırdım 1 gün ağrıdı geçti 🤷 herhalde vücut direnç kazanıyor
Eda_Esen Gamze__79 Bnm ilkinde çok ağrı olmadı 2 gün de geçti hafif ağrı ile ama 2. Si baya ağrıdı saçımı zor topluyordum 3 4 gün sürdü
Gamze__79 Eda_Esen 2. daha hafif dıyolar ama seninki neden öyle olmus canım inşallah bendede öyle olmaz 1 ay sonraya 2 doz defi hemşire
Eda_Esen Gamze__79 evet canm bende rahat geçer çok ağrımıyor diye rahat rahat yaptırdım tersi oldu çok şükür geçti 🙏