gokcekilic yazdıklarınızda haklısınız ama bence esas sorun o soruları burada soran arkadaşlar kafana takılanı içine sinmeyeni doktoruna danış şuan aile hekimleri bile bir telefonla yardımcı oluyorlar sonuçta burada kimse kadın doğum uzmanı değil herkes kendi bünyesine göre cevaplıyor, baştan sormak hata.