33 haftamdayim aşağıya baskı oluyor çok sık tuvalete gitme isteği oluyor arada altta agri oluyor baskıdan sanırım. 30 dan önceki haftalarda çok rahattım hiç öyle ağrılarım olmadı. Ama kendinizi fazla yormayın eğilip kalkmayın anı hareket bile ağrıya sebep olur kızlar inşallah saglikli bir şekilde bebişlerimizi kucağımıza alırız 😊