yavrularimm Yazmet ben isimli deyilde normal aldi isimli hem cok pahali hem de gereksi diye dusunuyorum bebgende yapdim
Son_Almila Yazmet miniloladan yaptırdım çok beğendim. Orta kalite güzel baskı değil direkt madre bebek beğenmedim bebeqonda beğenmedim
Ozlem2206 Yazmet instagramda kubisinhobisi sayfasına yaptırdım çok beğendim ben yıkadım ütüledim hiç bozulma falanda olmadı tavsiye edebilirim 😊
Yazmet yavrularimm aslinda çok kullanılmayacağını biliyorum ama hastanede foto cekimi için kullaayi düşünüyorum nasip olursa
Madonna Bebegon diye istagram sitesinden yaptırdım. Çok uygun geldi. Siteside var İnternet istediğin şekilde yaptırıyorsun. Deseni , içinde olmasını istediğin şeyleri sen seçiyorsun. 10 iş günü içinde yapılıyor 😊
Syh__ Butikbebecik’te yaptırdım güzelde ilgilendiler kısa sürede teslim aldım.. Instagramda fiyatları en uygun olan sayfaydı ve hemen hemen hepsi aynı kalite kumaşını beğendim ben zaten kaç kere giyecekler hatırası kalsın 😊🤰🏻