Evet kızlar burda post açtım ve postlara genelde bende yorum yaptım sinirden ağlıyordum yemin ederim artık bıkmıştım ki herkes bana mide koruyucu kullan dedi. Geçen kontrolümde doktoruma dedim hocam ben çok kötüyüm şurup kalmadı bitirtiyorum ama benim mide yanmam geçmiyor hazımsızlık başa bela ölüyorum gece uyuyamıyorum mide koruyucu içebilir miyim diye sağolsun yazdı bi tane adı lansor ama var ya onu içiyorum 3 gün falan oldu. Allahım çok şükür diyorum yediklerimin tadını alıyorum soda içmeden uyuyamazdım şükür artık ona da ihtiyaç duymuyorum ama iyi olduğu için içiyorum arada. Ben 35+6 haftalığım, galiba 12. Haftadan sonra kullanılıyormuş benim gibi olanların doktorlarıyla konuşup mide koruyucu kullanmasını şiddetle tavsiye ediyorum. Sabah aç onu içiyorum bir tane artık ne şurup içiyorum ne başka bişey 😎 ben rahatladım bundan rahatsız olanlara da söylemek istedim herkes kullansın iyi Olsun 🙏🏻❤️