Kasev o haftalrda benimde çok az kıpırdıyordu gündüz hiç kıpırdamazdı zaten gecede geç saatlerde hareket ederdi şimdi 30 haftalığım ve gece gündüz hareket ediyor doktor demişti hareket etmediğinde yemek yedikten sonra solunuza yatın diye sola doğru yatınca zaten hareketlerini hissediyorsunuz aslında hareket ediyor biz her defasında hissedemiyoruz endişe etme oluyor böyle şeyler ❤️❤️