Seymanut canım yazmak istedim ama niyetim kötü değil seni korkutmak asla istemem
12 haftalık hamileydim eve gardırop yaptırdık raylıydı bende tam gardırobun arkasında oturuyordum ve tam arkama düştü, ama çok şiddetli ses çıktı ve 4-5 saate kadar titrediğimi hatırlıyorum duvarlarım bile sökülmüştü o düşen raylı kapı yüzünden ve sonuç olarak kaybettim bebeğimi ama Bnmki inanın çok çok farklı bir korkuydu