MorKelebek54 umutluanneadayi canim bende çekildim kasimda aralikta gebe kaldim ama kimyasal sonuçlandı. Bildigim kadariyla rwhim filminden sonra ilk 3 ay gebe kalma şansı yüksek oluyomus. Rahim filmini gecen ay mi cekildin? Bide reglin kac gun gecikti bu ay ?
MorKelebek54 umutluanneadayi umutlandirmak istemem am gecen ay rwhim filmi cekilip bu ay degerlendirdiysen ve reglim geciktiyse bi test yp derim belki hamilesindir canim cunku bende de aynisi oldu rwhim filminden bi sonraki ay hamile kaldim
benimmdunyamm umutluanneadayi benim olmadı hatta düzenli olmuştum çok iyi hatırlıyorum POLİKİSTİK var düzensiz 35 40 günde bir olurdum.rahim filmi çekilince 24 gün oldum döngünün
umutluanneadayi MorKelebek54 gecikmemin 2. Günü değerlendirdik ama test yapmadım daha bir kaç gün daha geçsin diye bekliyorum
MorKelebek54 umutluanneadayi anladim canim hayirlisi olsun eger reglin 1 hafta gecikme olursa bi kan ver o zaman net bisi cikar🙏
umutluanneadayi MorKelebek54 öyle yapmayı düşünüyorum canm Çarşambaya kadar beklerim Çarşamba da kan veririm