Glrylmzx Sevgili annelerim bugün 40+4 olduk hala Doğum başlamadı 41 kadar gelmezse sancım suni sancı verecekler Doğumun başlaması için neler yapabilirim çok korkuyorum artık
deletedmom734 Glrylmzx yürüyüş yapıyormusun cnm ilişki falan öneriliyor ama doktorunla iletişim halinde ol
Hatice3 Glrylmzx kuzum bende aynıyım valla ama doğum başlasın diye ne yaparsam yapayım tık yok çocuk gelmek istemiyor 😞