GizemElf İyi geceler hanımlar 37+3 haftalığım bir kızım var Elif adında ikinci kızıma isim arıyorum aklımda bir tek Ela var onun dışında başka isim önerir misiniz?
Hande-handos Çok istemiştim balım ismini koyacaktım kızıma nasip olmadı 6 aylıkken covid olayı kızımı kaybettim meleğimi acım geçmek bilmiyor kelimeler kifayetsiz kalıyor evlat acısı çok acı 😭 Sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim 🙏🏻
GizemElf Hande-handos amin çok sağol canım çok üzüldüm canım başın sağolsun Allah sağlıklı bir evlat nasip etsin sanada 🌸🤲🏻😔
Cnsgkc Hande-handos Ah canım başın sağ olsun🙏🙏 Allah sana çok sağlıklı bir evlat versin inşallah hazır olduğunda içim acıdı kuzum🙏 Aşı olmuş muydun nasıl bir sıkıntı yaşadın da bu oldu covidde
Bendiyebiri Hande-handos çok üzüldüm İnan tüylerim diken diken oldu 😞 Allah sabır versin inşallah 🙏🏻 Tez zamanda toparlayıp tekrar bir bebiş sahibi olursun inşallah canım tüm dualarım seninle 🌸
Hande-handos GizemElf Hala kendimi toparlayamadım şuan eğer ki olsaydı 22/02/2022 doğmuş olucaktı olmadı rabbim mekanı cennet etsin meleğimin 🙏🏻
Hande-handos Bendiyebiri amin Cnsgkc 1 oldum aşının 15 gün geçti ardından covid olduk delta olanı en ağır şekilde geçirdim yemek uyku yok öksürük sabaha kadar uyumakta yok .İlk günler çok ağır değildim gayet iyiydim daha sonra bi kaç gün daha geçti artı herşey benim öksürük ateş uykusuzluk yemek bile yiyemedim eşim zorla yedirmeye çalıştı .vücudum yenik düştü tepkileri azaldığını hissettim vurmaları sabah uyandırmaları olmamaya başladı .hayatta en zor olan evlat acısı ve de anne mi kaybettim 😭😭 15 gün sonra hepsi üst üste geldi .neler planlarken bazen işte hayat istediğimiz gibi gitmiyor . Dikkat edin sağlıkla yavrularınızı kucağınıza almayı nasip etsin kızlar 🙏🏻