34+5 teyim. Bu aralar kasık ağrısı meydana cıktı.
Başka böyle ağrı çeken var mı? Ağrım olduğu zaman Yürürken nineler gibi yürüyorum. Hatta sağa sola dönerken ağrı değil acı hissediyorum diyebilirim. Uykular zaten haram oldu 😞 bu dönemler için normal olduğunu biliyorum ama yaşayan varmı diye yazmak istedim. 😓