Makif2112_ Ferhanferi ben sezaryen oldum şuan oksurmekten geberiyorum dikiş yerlerim çok ağrıyor 5.gunum ama daha desteksiz kalkamıyorum
yavrularimm Ferhanferi canim ya doktorunla konus ertele olursa cunki san azor olur kac haftalik canim cunki dikis yerleei hapsurunca acaya biliri
Ferhanferi Klcaysgl yaaa oylemı beldenmı uyusturdular cnm bırde dıkıslerı acımısmı bebege gecmez demo cok soru sordum ama cok merak edyrm endıselıyım 🤲
yavrularimm Ferhanferi evet gecikmis belki doktor bir ilac falan verie girip gecsin diye insallah sagsalim bebeyune kavusirsun canim bemi guzel haberlerin bekliyorum