Hanımlar 31+4 üm bebeğim karnımda toplanıyor ve kasılıyorum sertleşiyor ve bu 30 -40 saniye felan sürüyor geçiyor sonra yine aynı şekilde oluyo biraz araştırdım doğum belirtisi vs diyen var
İlk gebeliğim ve tecrübesizim. Tecrübeliler yazabilir mi bu doğum belirtisi mi
Benim gibi bu durumu yaşayıp doğum yapan oldumu