Kızlar 35+2 den herkese selaaaam nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz . Benim bugün nedense adet olacak gibi sancılarim oldu normal mi sızı gibi bel ve sirt ağrısı da cabası. Mide yanması devamke.
Karnım iyice ağırlaştı göbek deliğinin etrafı balon gibi sanki başkasının karnı gibi hissetmiyorum hiç. Siz de durumlar nasil