Benim regl döngüm hep 28 gündür ve 14. Günde de yumurtlama olur akintj vs yaşarım hep. Bu ay tekrar çocuk düşünmeye başladık iki kurtajim var geçen seneden. Ovulasyonda 12. Günde yumurtlama 13. Gün çatlama gördüm değerlendirdik de ama o günlerde kaşık ağrısı dışında belirti olmadı yumurtlama ile ilgili. Bugün aşırı göğüs hassasiyetim var ve akıntı oldu yine mi yumurtlama var ya da test mi yanlıştı diye yine baktim ikinci çizgi yoktu neredeyse yumurtlama yok yani zaten daha bu salı gördüm adet günüm de çok uzak henüz belirtiler günlerini şaşırdı ilk kez