milauzulmez2021 Kızlar hamile kaldıktan sonra doğuma kadar saçlarınız hızlı uzadımı gürleştimi merak ediyorum ☺️☺️
Buseyllzr milauzulmez2021 evet çok uzadi ve dip boyası yaptiramiyorum saçımın yarısı koyu kahverengi yarısı küllü kumral kaldı 🤦😂
Gulendammm Benim saçım omuzlarımdan az bişey aşağıdaydı şuan tam belimde oldu iyi oldu valla 😂 eskiden hep uzun saç kullanırdım hamile kalmadan önce kısa kestirdim pişman olmuştum çok hızlı toparladı mutluyum 🙂