Ebru2022 bence erken öğrenme birak adetin gecsin oyle yap ben cok merakimdan erken ogrendim beklemekten ölüyorum şuan 😁 bi gidiyorum kan veriyorum insallah 2 kati artmıstir diye bekliyosun sonra artiyo gidiyosun acaba kese gozukcekmi bida gidiyosun acaba bebek ve kalp atisi olacakmi bir suru düşünüyorsun . Bende yarin gidicem bebek gorunmesi lazim insallah gözükür bana sorarsan hic erken ogrenme bosver 😁🙈