Ben gecen sene Ocak 8 de covide yakalandım. Tat koku kaybım oldu. Tad hemen düzeldi ama koku hala alamıyorum. İğne ucu kadar bile. Ve hamile kalmadan önce 2 kere covid aşımı da vuruldum belki dedim düzelir. Ve şuan 26+6 haftalık gebeyim. Doktorlar da gebe olduğum için birşey yapamadıklarını söylediler. 14 ay olacak. Beni tek üzen bebeğimin o kokusunu alamayacak olmam o duyguyu hissedememek. 🙁 Egzersizler yaptım bir işe de yaramadı. Luften bana yardımcı olun.