elifferdi Kizlar 37+3 günlük hamileyim nstde sancim 60 80 civarı çıkıyor ebe alttan muayene etti yumuşaklık var açılma henüz yok dedi 3 gündür sancilardan dolayı hastanede yatıyorum ama hiç açıklık olmadi yumusama tek var acilmam olur mu veya ne zaman olur