HavvaZ Ben de uzunca bir süre koku kaybı yaşadım ama hamilelikte bulantı döneminin bitmesiyle düzeldi bendeki. Bazı kokuları farklı alıyordum ben gerçi. Kahve, soğan, sarımsak, biber gibi şeyler normalden çok farklı kokuyordu bana. Şu an düzeldi çok şükür ama sizi çok iyi anlıyorum, insanın moralini bozuyor resmen. İnşallah ilerleyen zamanlarda değişiklik olur da açılır. Koku egzersizi falan denemiştim, yaptıysanız devam edin onlara bence. Okaliptüs yağı, limon yağı, lavanta veya nane yağı gibi kokusu keskin olabilecek doğal yağlardan koklamaya çalışın. Başka yapacak bir şey yok zaten. Çok geçmiş olsun