Songulserdaralbay Biz 30 +4 olduk doğmasını sabırsızlıkla bekliyorum sizin kaç oldu anneler ve anne adayları 🤰
Mrv1007 Songulserdaralbay şafak 1. 🥲 36+6’da zorunlu sezaryen olacağım. Zorlu geçen hamileliğimin son günü artık, şaka gibi geliyor inanamıyorum hala… artık bitsin, sıkıldım diye çok isyan ettiğim olmuştu ama şimdi içimden çıkarasım yok minnoşumu yaa 🥲
Meleklerim34 Songulserdaralbay Şafak son 22 31.ci haftadan beri gelmeye çalışan miniğimi şükür 36+6 ya kadar tuttuk artık akışına bıraktık bakalım ne zaman gelecek küçük hanım 😊
Songulserdaralbay kayraninannesii az kaldı doğuma korku varmı sizde ben şahsen sezeryandan çok normalden korkuyorum 😧
kayraninannesii Songulserdaralbay olmaz mo Hemde cok ilk gebeliğim evlendiğim gibi hamile kaldım daha o olaya alısamamısken pat diye bebek olunca normal doğum istemiyorum Cünkü cok korkuyorum direk seseryan istiyorum 😔
Songulserdaralbay kayraninannesii o an insan o korkuyu unutuyor bence hele hele bebeğini kucağına aldıktan sonra herşey geçiyor
Mrv1007 Songulserdaralbay ah inşallah canımm cok teşekkür ederimm 💕 heyecanla bekliyorum minnoşumu inşallah yogun bakıma girmeden kucağımda olur💕
Songulserdaralbay Meleklerim34 hastane çantası falan herşey hazırdır umarım son günlerde insanın aklından herşey çıkıyor canım
kerimeurgun 37+1 Allah izin verirse şafak 20 38.haftada olursa bebis 10gün fln var rabbim hepimizi bi avazda kurtarsin insallah😍🤲