Dnzsby diyet önerebilir benim de geçen hafta 183 çıktı 1. Saat 140 altında çıkmasını bekliyoruz genelde demişti. Şuan diyet yapıyorum kontrol ediyorum 3 öğün hem aç hem tok. Değerler normal gibi büyük ihtimal insüline gerek kalmadan diyetle devam edeceğim 3 ay. Tabi belki sizin doktorunuz farklı yorumlar bilemiyorum.