Tubaa81 Merhaba kızlar.. şeker yüklemesi yaptırmayan var mı ? Sizce yaptırmasak bir sorun olur mu ? Ne düşünüyorsunuz ?
Fasulyeninannesi1 Tubaa81 yaptirmadim aclik toklugum normal diye. Megersem gizli sekerim varmis. 30. Haftadan sonra ani dusmeler ve yukselmeler basladi. Simdi erken dogum yapacagim 37. Haftada alacaklar. Yaptirmam diyenlere ibretlik ornek olarak buraya yazayim.
Nebyaa Tubaa81 benim de hiç biseyimde sorun yoktu bunu da pek takmıyodum şeker desen bi tek çay ve arada çikolatadan aliyorum ama benim de bugün yüksek çıktı ona göre diyet uygulayacağım