Kızlar 32. Hafta sancım tutmuştu ciğer geliştirici iğne felan yapıldı serumlarla doğumu durdurdu doktorum şuan da 36 haftalık olduk bu gün akşam üstü saat 7 de başladı 10 dakkada 15 dakkada bir sancı geliyordu sonra saat 9.30 da kesildi bebeğimin hareketleri azaldı sanki yada ben kuruntu yapıyorum salı günü doktora gidecektim zaten şuan acile gitsem mi gitmesem mi sancım yok acile gitsem sadece nst den bakacaklar kafam karıştı sizce doğum yakın mı