ogrencianne35 Eliff19 ya hiç üzülmeyin genlerimiz neyse bebek öyle oluyor doğuma 10 hafta var daha 50 52 cm doğuyorlar zaten içinizi ferah tutun yumurta kasar peynir süt yoğurt tüketin bol bol ben bi de bulgur pilavı çok yerdim 😂 kısır filan yapardım 😂 patates salatası çok yedim hamileyken
Tontikannesi Mercimek2 ilerisi bilmem nasıl olur ama uzun doğmasına rağmen şuan 1.5 yaş bebeği gibi duruyor 2.5 yaşında olmasına rağmen anne baba olarak uzunda sayılmayız sağlıklı olsun inş ne diyelim 🥰
Seyturak Eliff19 genetik sanırım bu. Ben ortalama bi boydayım eşim aşırı uzun,ultrasonda doktor eşime bakıp kızınız bi çıt uzun olacak babadan almış dedi oradan anladım. Aman sağ Salim doğsunda uzasın isterseniz bi basket kampı tamamdır 😀
Eliff19 Seyturak genetik zaten ama bir tık kısa deyince anormal bi durum mu endişe ettim ben 🤦♀️ Yoksa anne baba olarak bizde pek uzun sayılmayız 😂
Oguzmine Eliff19 29+3haftalığım bnmkide 38 cm boyu kilosu 1400 Ama boyu kısa demedi gayet gelişimi normal dedi Sadece su azlığım var özel doktora gidiyorum bunarada
Eliff19 Oguzmine bende özel doktora gidiyorum özel klinik ama normal demekki 🤷♀️ Sizin bebek doğum pozisyonuna girmiş mi ?
Oguzmine Eliff19 Şaşırdım bnde şuan size geride demişler bana normal hangisine inanıcaz..Evet şuan makat pozisyondaydı popo pozisyonunda drğişmezse sezeryan olcak dedi doktorum ve bnm suyumda azalma vardo en sonn gittiğimde 1 hafta sonra tekrar gel dedi bol su içiyorum bakalmm artıcak mı
Hilalkhrmn417 Eliff19 geçen hafta yani 33. Haftamda gittiğimde doktora 45 cm di.. 3 hafta sonra bir daha gidicem bakalım sıpa ne kadar oldu 😊 zaten 34. Haftaya basladim… Durup duracağı 1 ay daha içeri de 😊 dönmemişti henüz oturmus iceride etrafı izliyor 🤣 👶🏼
Eliff19 Hilalkhrmn417 33 haftada 45 cm gebelik sitelerinde olması gereken olarak gösteriyor. Maşallah sağlıcakla gelir umarım 🥰 bizim şıpa da dönmemiş henüz yan pozisyonda yatıyor sırtını gösteriyor bize umarım döner 🤲
Sezginshome sinemkayaaa benimde 28 hafta 30 cm dedi doktor. Halbuki ailede herkes uzun bi kayınpederim kısa 😂🙈 ben anlamdım. Doktor bacak boyunu mu hesap etmiyor diye düşünmüştüm
HazalS Eliff19 Benimde 29.haftada boyu sizin bebeğinizle aynıydı doktorum gayet normal olduğunu haftasiyla uyumlu gidiyor demişti