Tospikannesiiiii Kızlar 5+3 günlük hamileyim normal de bizim çeşme suyu çok güzeldir yani herkes de bayılır buraların suyuna ama 2 gündür bana su çamaşır suyu gibi kokuyor resmen bu durumu yaşayanınız oldu mu ne zaman geçer
Elifbrtnn Tospikannesiiiii geçer İnşaAllah kuzum bende geçmedi her türlü damacana olan suyu aldım en son Eriklinin tadı güzel geldi onda kaldım diğerlerinin tadı hala bana kötü gelir
cgnduru Tospikannesiiiii benimde öyle canım yarın 12 haftalık olucam günde 3 4 lt su içen ben artık 1 lt zor iciyorum tiksiniyorum kusuyorum…. inşallah geçer yoksa gerçekten zor sabahları özellikle çok susuyorum ama içersem 10 dk içinde hepsini cikartiyorum 😞
Tospikannesiiiii Elifbrtnn bende öyle edeyim canım inşallah onlar da öyle gelmez suyu seviyorum içmem de gerekiyor böyle olursa çok zor
Elifbrtnn Tospikannesiiiii kendimden biliyorum işkence gibi birşey su içmemek Allah yardımcın olsun kuzum