Gunesveay Kizlar 18 ocak son adet tarihim geceb hafta pazartesi kesinleşti hamile olduğum 3 hafta sonra kalp atışına gel diye çağırmıştı doktor şimdi tuvaletteydim bi baktim 3 4 damla kahverengi akıntı gibi bisey geldi açık kahve tehlikeli mi bisey olur mu
vuvh9795_ Gunesveay sakin ol önce canım acile gitsen bile şuan hiç bişey yapmazlar saçma sapan vajinal muayene yapıyorlar çok tehlikeli ayağını yüksek tutt ve takip et lekeyi rengi açık değilse hemen korkma sabah hemen doktoruna görün bide ağrın falan var mı
Canankanat18 Gunesveay normal bişey rahim yeniliyor kendini çok hafif tek damla kan bile görebilirsin normal bişey kahverengi akıntı sorun etme güzelim doktorun da aynı şeyi söylicektir kötü düşünme ve bebeğinin kalp atışını duyacağın günü bekle 🦋
Beybiannesi Gunesveay canım benimde öyle oldu 1 2 gün peçete az az geldi sonra bı çamur gibi geldi ben direk doktora. Gittim ve düşük Önleyici iğne ve fitil verdi 3 ay olana kadar kullandım. Yarın ful dinlen uzan kendini yorma pazartesi günü git doktora ihmal etme
Gunesveay melekkizim_00 suan bisey yok damla damla tuvaleti yaptıktan sonra geldi korkuyorum burdaki acilde de hiç birsey yapmıyorlar
melekkizim_00 Gunesveay belki yerleşme kanamasıdır ama yinede ben olsam giderdim en azından ultrason ile baktırabilirsin
Gunesveay vuvh9795_ rengi degisik su katmış gibi çamur gibi değişik bi kahverengiydi ağrım zaten gelip gidiyordu hep suan için kalıcı birsey yok
Gunesveay Canankanat18 insallah ağrılarda gelip gidince korktum ilk gebeligim birde bilgisizim umarım bi an önce duyarım kalp atışını
vuvh9795_ Gunesveay bnde yasadim 11 . haftadan beri ve şuan 19 haftalık aynı durum devam ediyor resmen kum çamur kan karışık artı ağrılar doktor kahverengi akıntılar normal diyoo
cicekcikiz Bende de bir haftadır var bu lekenme 6 haftalığım progeston hap bir işe yaramadı sinirlerim bozuluyor her gün az az ama sık kahverengi leke bilgisi olan var mı
Marry-lisa Gunesveay en kisa zamanda doktorunuzla gorusun dusuk tehdidi ya da baslangici olabilir. Ben de benzer akintiyla bir dusuk yasamistim. Gecmis olsun. Bol dinlenin.
Gunesveay Marry-lisa anladim yarın gidicem bugün pazar olduğu için gidemedik suan devam etmiyor hayirlisi olsun inşallah sizin içinde çok üzüldüm 🥲
Papiiii Gunesveay umarim yokdurr normalda yeni hamilelikte lekelenme ve kanamalar noemal degil bende 3ş4 damla acik kahverengi birseyle gitmisdim hic dusunmedim sorun olur diye kanama alanim mevcutmus hemde cok buyuk yami dusuk riskim oldu halada var 10 haftaligim su ana kadar yatakdayim hic kalkmadim.Yani herkesde ayni olmuyo ama doktora gitmekde fayda var boyle seyler bekletilmez
Gunesveay Papiiii pazar olduğu için gidemedim ama yarın gidecez inşallah öyle birsey yoktur 6 yıl sonra hamile kaldım ilk gebeligim telaş yapıyorum şuan bnde hiç iş yapmadım yatıyorum
Papiiii Gunesveay insallah olmaz canim kimseye arzulamam cok zor birseyy insallah saglikli gebelik olarak devam eder