hemsiree 55-61-92 aynı haftadayız evet çok normal kanama yoksa hiç bir sorun yok bebeğimiz yerleşiyor sadece 🥰
Lastromance Bende 5+2 haftaligim kasık ağrılarım yok ama vulva ağrısı yaşıyorum.Bu durumu yaşayan oldu mu iki düşüğüm oldu bunu da kaybetmekten korkuyorum.
Mimii94 Lastromance vulva ağrısından kastınız nedir. Benim sürekli ağrım var nerem ağrıyo onu da anlayamıyorum
Lastromance Mimii94 vajinal ağrıdan bahsediyorum rahim ağzı bölgesi aciyor başka bı ağrım yok ama yoruldugumda özellikle o bölge sızlıyor,ağrıyor daha önce ki gebeliğim de son aylarda baskı oluyordu böyle ağrı oluyordu ama ilk haftalarda olunca endişelendirdi.
Meldaaaaaa Lastromance merhaba ben de de vajina girişinde ağrı, sızı var vulva bölgesinde. 5 haftalık. neyden kaynaklanıyor nasıl geçti sizinki ?
Lastromance Meldaaaaaa ben şimdi 37+4 haftaligim canım ama geçti kendiliğinden daha yeni gebeliğin ondan kaynaklı bence üç ay geçtikten sonra azalıyor ama son haftalarda yine başlıyor.Gebeligin normal seyrinden kaynaklı galiba.
Meldaaaaaa Busra-01 ben de başladım bugün inşallah geçer aşırı rahatsız edici günümü etkiliyor bazen yukarı bölgeye de çıkıyor senin de öyle mi? Progesteron işe yarar umarım.
Meldaaaaaa Lastromance Lastromance inşallah benim de geçer 3 gündür gerçekten vajinamın girişi etrafında ağrı var. Hiç birşeye odaklanamıyorım . Siz bir şey uygulamadan geçti sanırım . Sağol cevap için
Lastromance Meldaaaaaa evet kendiliğinden geçti benim sizinde geçer ins korkmayın yani korkulacak bi durum değilmiş bı sıkıntı olmadı şükür.