Hilal0320 aynen öyle bacı gün geçtikçe enerjim biraz daha tükeniyor sanki 2.hamilelik çok zormuş ama buna şükür
Zynp44 sağlıkla gelsin kuzum ama normal yapabiliyorsan normal yap derim
Selindrellaa kesinlikle bende çok heyecanlıyım bi doğsaydı sağlıkla
yavrularimm kız 2 ya da 3.hamilelik hızlı geçiyor derlerdi de bu kadar da beklemezdim 😂
yavrularimm valla ya ama benim en büyük yardımcım eşim ve oğlum hele oğlum onun sayesinde 5 aya kadar hamile gibi hissetmedim hiç 😂😂🤷🏻♀️
yesilkedi hadi bakalım sağlıkla gelsin inşallah