marsel_ve_annesi cnm 38 +3 icin sezeryan gunu alip 37+2 de dogum yaptim.Yani erken hazirlaman iyi olur cunku acil dogum olabiliyor ne olur ne olmaz.Bebege kiyafet 3 takim almistim ve hepsinide giydirdim cnku ilk gunden kakasini cok yapmisti uzerine kusmustu yada hemsire kaşıkla beslerken uzerine mama dokulmustu.Kendim icin aldigim fazladan pijama takimini hic giymedim.depend koymustm ama hic kullanmadim cunku kanamam cok az oldu .Normal orkid kullandim.Ayrica emzigr hastahanede alistir bence ben o hataya dustum şimdi emsik almiyor gogsumu meme olrak kullaniyor.En onemli sey ise bana lazim olan sut sagma makinasi olmustu ilk gunler sutum gelmedi goguslerm sisti mastit oldun .Hemen makina aldik.manuel olani da aldm ama işe yaramadi