Rumeysa1903 Ben 2 gün önce sezeryan oldum ve mide bulantım yüzünden hiç bi şey yiyemiyorum,hamileliğimde de böyleydi prilam kullandım 9 ay. Bu sorunu yaşayan çözümü bulan var mı ? Hangi hapı kullandınız ?