Smyye1B Aleynasvr Küçük adamıma Ömer koymayı düşünüyoruz Nasip olursa.💙 Ömer Efe yada Ömer Ali diye düşünmüştük babamız tek isim olsun dedi 😌
hemsiree Aleynasvr nasıl isimler seversiniz bilmiyorum ama ben Türkçe kökenli isimlere baktım hep. Sancak, Mete, Timur, Alparslan gibi. babamız da pöh olunca farz oldu bu tarz isimler 😄
Aleynasvr hemsiree kesin Alparslan koyarsınız sonuç olarak bence genelde baba mesleği o tarz olanlar Alparslan koyuyor😀 ama güzel ben seviyorum
Aleynasvr Smyye1B peki çevredekiler ona ali asaf mi diyor tek ismi mi kullanılıyor canım benim tek kafamdaki soru işareti o. İkisi de kullanılsın istiyorum eğer birini soylerlerse sinir olurum kullanılıyor mu acaba ikisi 😀
edis22 Hanimlar boyle herkesin 2isimli koyma nedenini ogrenebilirmiyim? Cok merak ediyorum neden 2 isimli🤔
Aleynasvr edis22 biz ali asaf düşünüyoruz mesela ben normalde iki isim hiç sevmem saçma gelir ama bu sanki birleşik bir isim gibi geliyor yakistiyorum ayrı kullanılmıyor tamamen ondan başka isimler olsa iki isim koymam biri söylenince anlamı da kalmıyor zaten 😀
Mavi010518 Aleynasvr Benim en çok sevdiğim isim çınar malesef yakinimiz o ismi koyucagi için bende Poyraz atlas koyucam diğer sevdiğim isimler ise egemen özgür Asaf Meriç bulut araz Uraz Eymen emir inşallah sevicegin isimler soylemisimdir
Aleynasvr Mavi010518 teşekkür ederim. Evet söyledin canım bende ali asaf veya eymen falan seceneklerim arasında düşünüyorum zaten 😀
Smyye1B Aleynasvr Genelde iki isimde kullanılıyor biraz ailede bitiyo o iş aileden biri tek söyledimi herkes ondan yüz buluyor. Eltimin de oğlu iki isimli mesela tek isimle seslendikleri zaman Dönüp hayır onun adı budur bu şekilde selenin diye söylüyor. 😇