İdrar yolu enfeksiyonundan bende antibiyotik kullanıyorum, 2 gündür bebeğim az hareket etti diye düşünüyodum bugun cok sükür normal psikolojik etkilendiğimi düşünüyorum bunu bebegede yansıtmıs olabilirim moral bozuklugu olarak, sende iyi düsün iyi olsun biran önce iyileşiriz insallah sağ salim kucagımıza alalım yavrularımızı