Asyaaa35 Hastane cantanız icin nasıl pijama takımı ve sabahlık aldınız acaba ve hangi ayda dogum yapacaksınız kısa kollumu aldınız uzunmu? Ben Mayısta dogum yapacagım sizce kısa kollumu alsam? Görsel olarak atarsanız sevirim
MerveeD Asyaaa35 bende mayısta dogum yapacagım bugun pijama takımı bakıyordum ıkı uc kısıye sordum ve kısa kollu almamamı önerdiler hastanenin ıcı de sıcak oluyor o yuzden bebekte var pencerede acamayız ince bır ceket alırım yanıma her ihtimale karşı
Edadrmz Asyaaa35 canım bende mayısta doğum yapıcam bi uzun kollu bi kısa kollu önü komple düğmeli pijama takımı almıştım bitanede kayınvalidem almış kısa kollu önü yine düğmeli penyedende sabahlığı var . Çekim için beyaz kısa kollu bi gecelik aldım https://ty.gl/3i96xglym6 görseldekinden daha çok beğendim geldğinde üstünede evde beyaz sabahlığım var onu giyicem bide https://ty.gl/fzavkryyny bunu aldım çekimde giyerim diye . Hamile pijama takımları çok pahalı geldi bana bende lcw dan büyük beden aldım kendime
annekuzucum Asyaaa35 suwenden aldım canm orayı incele istersen uzun kollu ince pijama daha iyi bence sen bilrsn tabi de
Birgul Asyaaa35 mayısta yaptım başında, kısa kol alt üst takım aldım LCWaikiki den, üstüne sabahlık tarzı bişey aldım bir de hırka koydum çantama yetti rahatlıkla.
charlottececi Asyaaa35 ben dagiden aldım kısa kollu. Mayis ya da haziranda dogururum heralde. Belli olmaz 😂 ikizlere hamileyim. Bu seti aldim. Pijama ve sabahlik geldi. Geceligi bugun aldim daha once beden yoktu. Yumusacik tam yazlik efil efil. İc gosteriyo demisler ama yani zaten hastanede giycem. Ustune sabahlik giyince sorun olacağını sanmıyorum. İcine emzirme atleti alcam krem ☺️ Link koyayim; https://ty.gl/np0b044noe https://ty.gl/vnsg3m7mro https://ty.gl/mhsbs55owh
270320 Asyaaa35 bir kısa kol bir uzun aldım ama ben haftaya doğum yapcam pentiden almıştım. Hastaneler zaten yeterince sıcak oluyor
Yagmur2210 Asyaaa35 Canim en az iki takım gerekli bı resimlik bide doğumdan sonra giymelik bn bir uzun bir kısa kollu aldım birde serum falan takılacak ya bazı pijamaların kolları yukarı cikmiyor ona dikkat et alırken o yüzden kısa kolda aldım
ikizleribeklerken Asyaaa35 benim Mayıs sonu Haziran başı gibi olacağı için ben kısa kollu aldım. Bir adet sabahlıklı aldım 3 parça bir adet normal önü düğmeli alt üst takım olarak aldım sonrasında evde de rahat giyerim diye düşündüm. Doğum yapan bir kaç arkadaşım tek parça elbise almamı tavsiye etti doğum sonrasında hastanede ilk onu giyersin çok rahatlık oluyor dediler o yüzden tek parça elbise bakıyorum pentide indirim vardı 80₺ düşmüştü ona tekrar bakacağım aldığım ürünlerin linkini ekledim. [https://ty.gl/2wl3rl1ukz](https://) [https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/outlet/LC-WAIKIKI/kadin/Pijama-Takim/4702399/1598090](https://)
oztrk14 Asyaaa35 bende mayısta yapacam canım allah izin verirse bi tane uzun kollu almayı düşünüyorum bi tane de sabahlıklı içi kısa kollu almayı düşünüyorum bi kaç model var aklımda
okuyor Asyaaa35 bunları aldım ben. Bir tane de uzun kollu takım bakıyorum. LC Waikikide beğendim ama bedeni kalmamıştı. https://ty.gl/ypoqeillgs https://ty.gl/kmhw4gfkyh Takım ben aldığımda 118 tlydi. Zam gelmiş.