NehirinAnnesiii selinbirincisezen aynıyız kuzum senle bizde 14+2 yiz sağlıkla büyüsün sağlıkla doğsun bebeklerimiz inşallah ❤️
Ruveyda_baskapan Efemom2 canım %60 erkek görüldü ama doktorum sen yinede oğlum diye sevme dedi Şimdilik . 12 martta gideceğim bakalım netleşir mi.
Efemom2 Ruveyda_baskapan ay hadi bakalm bende ikilide doktordan tahmin istedim ama %51de 1ihtimal nedir 🤣 bu hafta gidicem bende bakalm bişey dicekmi
Ruveyda_baskapan Efemom2 ya bence detaylı ultrasonda tam net belli olur onun öncesinde ben eminim demem Yani 😂
Minikprens22 selinbirincisezen merhaba bende 14 haftaligim sizdede ağrı oluyor mu acaba kasik ağrısı veya başka yerinizde ağrı oluyormu
selinbirincisezen Minikprens22 kasık ağrım oluyor ama böyle geçici böyle saniyelik mesela yatarken yatakta dönerken ağrım oluyor 😵💫
Ruveyda_baskapan Efemom2 bende öyle diyorum valla, ama boşver sağlıklı olsun da kız erkek ne fark eder, organları gelişsin, kulağı duysun, gözü görsün, eli ayağı yerinde olsun başka bişe istemem.
Efemom2 Ruveyda_baskapan tabiki öyle canım ya allahım sag saglim kucagımıza almayı nasip etsin inşallah şu mübarek günde dualarımızı kabul etsin. 2kaybım var benm henüz annelik duygusunu tadamadm bu sefer nasip olur inşallah 🙏