SerapMY benimde öyle 32 günüm kaldı bir aydır şişkinlik var bende ve şuan yürüyemiyecek duruma geldim aşırı ağrı oluyor benim doktorum karaciğerden dolayı olabilir dedi test yaptım temiz çıktı nedenini bende hala bilmiyorum bütün testler normal çıkıyor ama şişliklerimde her geçen gün artıyor