Durumlar nasıl anneler arada vajina ağrısı var bende şişkinlik oluyor akşamları birde ayaklarımda ödem oldu bir öneriniz var mı bununla ilgili birde deli gibi karın kaşıntısı perşembe günü kontrole gidicez bakalım nst de sancı çıkmıştı çarşamba günü gittiğimde bu hafta ne diyecek bakalım doktorum hazırlıklar tamam sayılır ama sanki sürekli eksik var gibi geliyor normal doğum bekliyoruz hayırlısı olsun🤷♀️🙈