Meltemmm52 Sezaryandan sonra ne kullandınız kızlar korse model ve marka memnuyetiniz ne oldu yardımcı olun
Lulikli Meltemmm52 ben korse tayt aldım ama henüz kullanmadım. Nedefit marka. Geldi gayet sıkı görünüyor bakalım faydası olacak mı 10 günüm var doğuma göreceğim inşallah